SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko muzyka 8” ma 2,5 mln widzów. Polsat liderem w grupie komercyjnej

Pierwsze trzy odcinki ósmej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,55 mln widzów, nieco mniej niż śledziło program rok temu. Polsat w czasie emisji talent-show zajmuje drugie miejsce w całym rynku, ale w grupie komercyjnej jest liderem.

Ósmą serię programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można w Polsacie w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 14 września br. Pierwsze trzy odcinki talent-show (pokazane w okresie do 5 października br.) śledziło średnio 2,55 mln osób. Przełożyło się to na 15,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwsza emisja zgromadziła przed telewizorami 2,23 mln widzów, a trzecia - już 2,84 mln.

Data

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

14-09-2014

2 230 588

14,37%

15,95%

28-09-2014

2 576 859

15,88%

17,06%

05-10-2014

2 836 843

16,93%

18,16%

Średnio:

2 549 145

15,77%

17,10%


W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej talent-show stracił 20 tys. widzów. Pokazane we wrześniu ub.r. pierwsze trzy odcinki szóstej odsłony „Tylko muzyki” oglądało 2,57 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 16,76 proc. oraz 19,05 proc. udziału (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji muzycznego programu jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, pokazująca kroniki sportowe, „Pogodę”, „Blondynkę” oraz program „Rolnik szuka żony”, co daje jej 16,47 proc. udziału. Dalej plasują się: TVN („MasterChef” i „Lekarze”; 13,05 proc.) oraz TVP2 (gł. programy kabaretowe i serial „Sherlock”; 6,46 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest już liderem, a dalej plasują się: TVN, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 662 801

16,47%

10,47%

Polsat - Tylko muzyka 8

2 549 145

15,77%

17,10%

TVN

2 109 933

13,05%

15,88%

TVP2

1 044 158

6,46%

5,84%

 

 

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka 8” ma 2,5 mln widzów. Polsat liderem w grupie komercyjnej

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
i tak jeszcze duzo ludzi to ogląda. w grupie komercyjnej dobry wynik
0 0
odpowiedź
User
Wojtek
coz, o gustach (podobno) sie nie dyskutuje...
0 0
odpowiedź
User
bat na debili
Mimo ósmej edycji, program jest wciąż liderem w 16-49. A niektórzy uważają że program ten powinien już zniknąć...
0 0
odpowiedź