Tymbark promuje nowe napoje roślinne Just Plants
Startuje kampania wspierająca wprowadzenie nowości przez Tymbark (Maspex): napojów roślinnych Just Plants. Działania skupiają się na zaprezentowaniu bogatej oferty produktów oraz wskazaniu ich najważniejszych zalet: kremowości, smaku, i prostego, dobrego składu.
Spot kampanijny przedstawia obrazy różnych okazji spożycia napojów Tymbark Just Plants. Dzięki temu, że są dostępne w kilku smakach i pojemnościach, sprawdzą się jako dodatek do śniadań: koktajli, owsianek czy naleśników. Napoje roślinne Just Plants dostarczają organizmowi porcje witamin D i B12 oraz wapnia bez dodatku cukru.
Kampanii towarzyszy hasło „Tymbark Just Plants. Jakieś ale? Żadnych ale!”, które wskazuje wszystkie powody, dlaczego warto sięgnąć po napoje roślinne Tymbarku.
Spot jest emitowany w telewizji, VOD, na YouTube, w social mediach (Instagram, Faceobok, TikTok) oraz na nośnikach OOH. W ramach kampanii swoje działania poprowadzą infuencerzy i nanoinfluencerzy. Dodatkowe wsparcie reklamowe zapewnią media: Uwielbiam.pl, allegro.pl.
Za kreację kampanii odpowiadają agencje Publicis Worldwide (wygrała przetarg na jej realizację), DDOB, Streetcom, produkcją zajął się Dom Produkcyjny Maspex, media do kampanii zaplanował i kupił Starcom (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Tymbark promuje nowe napoje roślinne Just Plants