Piwo Tyskie w kampanii wspiera śląskie puby (wideo)
Trwa kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) stanowiąca wsparcie dla śląskich pubów. Akcję, pod hasłem „Przejdźmy na Ty”, przygotowały i realizują firmy marketingowe Gong, ShootMe, Huta 19 im Joachima Fersengelda i Zenith.
W ramach akcji od czerwca w Tychach stanęło 60 billboardów zachęcających do przejścia na Ty w konkretnych lokalach gastronomicznych w tym mieście. Natomiast na profilach społecznościowych marki przedstawiane są historie właścicieli takich lokali.
Teraz w internecie pojawił się pierwszy z serii trzech krótkich filmów dokumentalnych z udziałem właścicieli śląskich pubów.
- W obliczu pandemii idea Przejdźmy na TY zyskała dodatkowy wymiar. Chcemy, żeby nasze działania były tak blisko ludzi i ich spraw jak to tylko możliwe. Bez ludzi nie ma Tyskiego. Nasze lokalne działania to zobowiązanie, nie jednorazowy strzał. Jesteśmy bardzo dumni, że mamy na Śląsku tak wyjątkowych Partnerów i możemy wspólnie z nimi kontynuować naszą misję zbliżania ludzi - mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.
Na początku kwietnia firma w związku z pandemią koronawirusa wsparła niemal 9 tysięcy lokali gastronomicznych, odbierając na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe o wartości nie mniejszej niż 5,6 mln złotych oraz wydłużając terminy płatności. Producent prowadzi też bezpłatny, profesjonalny serwis instalacji do piwa beczkowego, by przygotować je do ponownego uruchomienia w dniu otwarcia lokali.
W kwietniu przeprowadzono wizerunkową kampanię reklamową piwa Tyskie pod hasłem „Pomimo barier, przejdźmy na TY” z udziałem Wojciecha Manna. Natomiast główna letnia kampania Tyskiego ruszyła na początku czerwca pod hasłem „Ważne, że znów przechodzimy na TY”, wykorzystano w niej piosenkę Marka Grechuty „Dni, których nie znamy”.
Przy nowej akcji reklamowej za działania internetowe (m.in. w social media) oraz pomysł i kreację filmów odpowiedzialna jest agencja Gong. Reżyserią filmów zajął się duet Andiamo, a produkcją kreatywny dom produkcyjny ShootMe. Za działania PR kampanii odpowiada Huta 19 im Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: Piwo Tyskie w kampanii wspiera śląskie puby (wideo)