Tyskie sponsorem piłkarzy Wisły Kraków
Marka piwna Tyskie (należąca do Kompanii Piwowarskiej) została sponsorem klubu piłkarskiego Wisła Kraków. Umowę podpisano do końca obecnego sezonu Ekstraklasy.
W ramach współpracy informacje o Tyskim będą wyświetlane na stadionie, bandach reklamowych oraz nośnikach multimedialnych Wisły Kraków. Ponadto na stadionie dalej będzie sprzedawane piwo Tyskie Jasne Lekkie. Dla kibiców producent Tyskiego zorganizuje promocje, w których będzie można wygrać bilety na mecze
Głównym sponsorem Wisły Kraków, eksponowanym na koszulkach piłkarzy, pozostaje firma Tele-Fonika, należąca do właściciela klubu Bogusława Cupiała.
W ub.r. Wisła zanotowała 26,7 mln zł wpływów, zajmując pod tym względem trzecie miejsce wśród klubów Ekstraklasy (według danych Deloitte), natomiast jej mecze w zeszłym sezonie w kanałach nc+ oglądało średnio 160,6 tys. osób, a na stadionie - 12,1 tys. (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Tyskie sponsorem piłkarzy Wisły Kraków