Uchodźczyni z Ukrainy w reklamie kosmetyków Clochee
Marka kosmetyczna Clochee rozpoczęła kampanię reklamową #pielęgnujmiłość, której jedną z bohaterek jest 14-letnia Nicka, która z rodziną uciekała do Polski przed wojną w Ukrainie. Realizacją akcji zajęła się agencja prezenterki Agnieszki Hyży Ahstory.
Kampania Clochee zachęca do większej uważności na miłość do samych siebie, do bliskich, do świata i do planety. W jednej z ról została obsadzona 14-letnia Nicka, która wspólnie z mamą i siostrami znalazła w Polsce bezpieczną przystań po ewakuacji z objętej wojną Ukrainy. W kampanii wzięła udział również Sylwia Gajewska-Stankiewicz – fotomodelka, blogerka, logopedka, mama i żona, która cierpi na artrogrypozę – wrodzoną sztywność stawów.
Daria Prochenka, współzałożycielka marki Clochee: - #pielęgnujmiłość to hasło, które w pełni wyraża wartości marki Clochee, moje własne, a do tego jest ponadczasowym przesłaniem. Co więcej nie są to (i nigdy nie były) puste słowa, gdyż od zawsze zachęcamy do pokochania swojej naturalnej urody, czy też poszanowania planety. Podejmujemy także liczne działania wspierające środowisko. Nasze portfolio produktowe tworzymy tak, aby kosmetyki Clochee mogły pielęgnować każdą skórę, bez względu na jej wiek, płeć, czy też typ urody.
- Naturalna potrzeba bliskości i wyrozumiałości dla samego siebie stała się głównym przesłaniem w kampanii Clochee #pielęgnujmiłość - komentuje Agnieszka Hyży, której firma Ahstory odpowiada za realizację spotu.
Dyrekcja artystyczna i reżyseria - Anna Zofia Powierża. Spot zrealizowany został w Letnisku Bajka pod Warszawą.
Dołącz do dyskusji: Uchodźczyni z Ukrainy w reklamie kosmetyków Clochee