Udana promocja National Geographic
Sukces kampanii promocyjnej kanału National Geographic
Dzięki radiowej kampanii reklamowej, promującej najciekawsze propozycje programowe, silnej autopromocji na antenie oraz udostępnieniu kanału abonentom podstawowych pakietów największych operatorów kablowych (akcja free to air), kanał National Geographic uzyskał w październiku w porównaniu do poprzedniego miesiąca 22% wzrost średniej wielkości widowni. (AGB Polska, 9-10.2004, 08.00-25.59, all 4+).
Najchętniej oglądane programy października i listopada to "Tuż przed tragedią", "Poza prawem - prawdziwy Ned Kelly" i "Tygrysy bengalskie".
National Geographic oglądają najchętniej mężczyźni (ich udział w widowni to 60%), osoby z miesięcznymi dochodami gospodarstwa domowego netto większymi niż 1400 zł (69%) i mieszkańcy miast większych niż 100 tys. mieszkańców (ponad 50%). (AGB Polska, 11.2004, 24 h).
Od stycznia do końca listopada 2004 propozycje kanału National Geographic obejrzało już 9 342 780 osób.
Dołącz do dyskusji: Udana promocja National Geographic