Udany debiut tygodnika "Ozon"
Pierwszy numer "Ozonu" sprzedał się w ilości 100 tys. egzemplarzy
Pierwszy numer tygodnika "Ozon" (debiut 21 kwietnia 2005), który wydaje spółka Ozon Media, sprzedał się w 100 tys. egz. - dowiedział się wortal Wirtualnemedia.pl.
- Nakład naszego pisma to 250 tys.. Obecne wyniki są zadowalające, biorąc pod uwagę trudny moment naszego wejścia na rynek. Ze względu na sytuację (choroba i śmierć Jana Pawła II) nasza kampania ruszyła w późniejszym niż planowaliśmy terminie - powiedziała nam Edyta Bach PR Manager Ozon Media Sp. z o.o.
'Ozon' ma być tygodnikiem opinii o charakterze społecznym.
Przypomnijmy, że liderem na rynku tygodników opinii była w styczniu br. "Polityka" - jej średnia sprzedaż wyniosła 170 630 egz. i była niższa niż w styczniu 2004 roku o 8,1 proc. Zajmujący drugie miejsce "Newsweek Polska" sprzedawał się średnio w 165 419 egz. (spadek o 17,7 proc.). Na trzecim miejscu znalazł się "Wprost" - 152 441 egz. (spadek o 10,9 proc.). Średnia sprzedaż "Przekroju" wyniosła w tym okresie 85 411 egz. (spadek o 7,6 proc.), a "Przeglądu"- 34 064 egz. (spadek o 20,8 proc.) - wynika z danych ZKDP.
Dołącz do dyskusji: Udany debiut tygodnika "Ozon"