SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ugotowani” gromadzą 1,2 mln widzów. TVN przegrywa z konkurencją

Nowa seria „Ugotowanych” po tygodniu emisji gromadzi średnio 1,19 mln widzów. To mniej niż jesienią. TVN w czasie emisji formatu przegrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym, ale w grupie 16-49 pokonuje TVP1.

Średnia oglądalność pierwszych czterech odcinków nowej serii „Ugotowanych”, pokazanych w okresie od 9 do 12 lutego br., wyniosła 1,19 mln widzów. Przełożyło się to na 7,27 proc. udziału TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,63 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Format nadawany jest od poniedziałku do czwartku o 20.50.

Zdecydowanie najchętniej oglądanym odcinkiem programu w analizowanym okresie był ten czwartkowy, który nie konkurował z hitowymi serialami TVP2: „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”, które emitowane są w tym paśmie od poniedziałku do środy. Zainteresował on 1,65 mln widzów.

Trzy topowe odcinki

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

12-02-2015

1 648 649

10,51%

11-02-2015

1 209 398

7,36%

09-02-2015

956 329

5,68%


Dla porównania, pierwsze cztery odcinki poprzedniej edycji „Ugotowanych” (pokazywane w okresie od 1 do 4 września ub.r.) śledziło średnio 1,41 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 8,97 proc. i 11,95 proc. (więcej na ten temat). Oznacza to, że obecna seria w porównaniu do poprzedniej ma o 220 tys. widzów mniej.

Natomiast cały jesienny sezon programu (nadawany w okresie od 1 września do 27 listopada ub.r.) miał średnio 1,29 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 7,95 proc. i 9,58 proc. udziału.



W czasie emisji kulinarnego formatu TVN przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie zdecydowanym liderem jest TVP2, która emituje seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz filmy fabularne, co daje jej aż 32,33 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 (różne programy; 10,18 proc. udziału). Lepiej od TVN wypada również Polsat (filmy fabularne; 9,37 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN w paśmie emisji „Ugotowanych” jest trzeci. Zdecydowanym liderem również i tutaj jest TVP2, drugie miejsce zajmuje Polsat, natomiast słabiej od TVN wypada Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

5 290 207

32,33%

27,55%

TVP1

1 665 263

10,18%

6,45%

Polsat

1 532 802

9,37%

13,31%

TVN - Ugotowani

1 189 800

7,27%

9,63%

Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” gromadzą 1,2 mln widzów. TVN przegrywa z konkurencją

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
daria g
Trochę żenua, co? Dajcie już spokój i wróćcie do formuły 1 odc. tygodniowo. Nie macie co wstawić w ramówikę w tygodniu?? Oglądałam zawsze (!) w niedzielę, a teraz nie oglądam nawet w niedzielę. Co za dużo to....
0 0
odpowiedź
User
Vox61
To ktoś to g . ogląda ? To jest dopiero żenua ! Wystylizowani do przesady nienaturalni uczestnicy i takaż kuchnia . Zgroza.
0 0
odpowiedź
User
Michu
Jak wejdą od marca seriale tvp1 we wt, śr i czw, plus hells kitchen, top chef i przyjaciółki polsatu, to ugotowani nie będą mieć nawet miliona. Wg mnie powinni w tygodniu spróbować z tymi nowymi serialami półgodzinnymi, może by większą oglądalność miały.
0 0
odpowiedź