Uliczny taniec o kulach promuje kartę Visa (wideo)
Pod hasłem "Żyje się lepiej" wystartował kolejny etap kampanii reklamowej Visa. W spocie promującym tę markę występuje performer płynnie poruszający się o kulach.
Kampania Visa obrazowo pokazuje wyższość płacenia kartą nad
transakcjami gotówkowymi. 60-sekunowy spot wykorzystywany w tej
akcji pokazuje Bill Shannon, performera poruszającego się w
specyficzny sposób przy pomocy kul. W początkowych scenach płynnie
przemieszcza się on w ruchliwym pasażu handlowym, kupując wiele
różnych artykułów, następnie mija kolejkę przed bankomatem,
zastygając na chwilę w bezruchu i znacząco ziewając, a w końcu
kupuje deskorolkę, na której odjeżdża w dal.
Z kolei layouty prasowe pokazują wijącą się wstążkę, która ma symbolizować płynny ruch, i hasła podkreślające, że kartą Visa można płacić za rzeczy duże i małe. - Uważamy, że takie motywy będą przyciągać uwagę odbiorców do naszej oferty - przekonuje Colin Clarke, wiceprezes organizacji Visa Europe ds. zarządzania marką. Ponadto w kwietniu rozpocznie się ogólnokrajowa promocja Visa, w której codziennie będzie można zdobyć nagrody.
Akcja pod hasłem "Żyje się lepiej" obejmuje telewizję (TVP, TVN, TVN7, TV4, Polsat, Discovery, Polsat Cafe, Polsat 2, Polsat Sport, ITV i stacji tematycznych z sieci AtMedia), prasę (m.in. Gazeta Wyborcza, Polityka, Newsweek, Wprost, Przekrój, tytuły regionalne, kobiece i motoryzacyjne) oraz punkty sprzedaży (reklama przy kasie, na koszykach i innych nośnikach w sieciach Carrefour, Carrefour Express i Kaufland). Kreację kampanii - startującej jednocześnie w Polsce, Finlandii, Niemczech, Grecji, Turcji i Wielkiej Brytanii - przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Uliczny taniec o kulach promuje kartę Visa (wideo)