SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UM przejął budżet PZU i Link4 od Publicis Media

Dom mediowy UM (IPG Mediabrands Polska) wygrał przetarg na obsługę PZU.

UM będzie odpowiadał za planowanie oraz zakupów mediów dla PZU i Link4. Umowa dotyczy działań offline jak i online.

Dotychczas za obsługę PZU odpowiadał Blue 449, a dla Link4 - Starcom (obie firmy należą do Publicis Media).

Dołącz do dyskusji: UM przejął budżet PZU i Link4 od Publicis Media

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Solidna robota dziennikarska
"Public Media" - dobrze, że nie "Pubic Media"!
odpowiedź
User
marketer
idioto PR-owy spadaj, bo dostaniesz w pierdol
odpowiedź
User
mój_nick
Hm,a PZU nie współpracowało z K2?
odpowiedź