Słynna japońska marka uruchomi sklep w Polsce
Japońska marka odzieżowa Uniqlo otworzy pierwszy sklep w Polsce. Będzie on działać w formule pop-up store i ruszy w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Dotąd odzież Uniqlo w Polsce można było kupić tylko przez internet.
- Obecność Uniqlo znakomicie wpisuje się w nasz koncept zmian w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. To ikoniczne miejsce stale przyciąga wszystkich poszukujących najnowszych, miejskich trendów. Poprzez współpracę z takimi markami jak Uniqlo chcemy przyciągnąć nowe pokolenie klientów, które niezależnie od tego jak sprawnie porusza się w świecie social mediów i zakupów w sieci, wysoko ceni szczere relacje z markami oraz możliwość bezpośredniego doświadczania ich oferty handlowej - mówi Scott Dwyer, group managing director - retail w Atrium European Real Estate, będącej właścicielem Domów Towarowych Wars Sawa Junior.
Umowa najmu obejmuje ok. 1 500 metrów kwadratowych, w tym 800 mkw. powierzchni handlowej rozlokowanej na dwóch piętrach budynku Junior. Obecnie trwają prace nad aranżacją nowego lokalu.
- Cieszymy się, że wkrótce będziemy mogli nawiązać bardziej bezpośrednie relacje z polskimi klientami i przybliżyć im LifeWear – markę, która czerpie z wartości głęboko zakorzenionych w japońskiej kulturze, takich jak trwałość, prostota i wysoka jakość. Decyzję o otwarciu sklepu stacjonarnego oparliśmy na doświadczeniach związanych z funkcjonowaniem naszego europejskiego sklepu internetowego. Wierzymy, że sklep stacjonarny działający w formule pop up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany związane z jego przyszłością - dodaje Taku Morikawa w Uniqlo Europe CEO.
Nowy sklep Uniqlo to kolejny element ewolucji oferty handlowej Domów Towarowych Wars Sawa Junior. W obiekcie już 1. września ruszy innowacyjny i największy w regionie sklep Adidasa o powierzchni 2 400 mkw. metrów kwadratowych, zlokalizowany na trzech piętrach budynku Sawa.
Uniqlo różni się od innych sieciówek
Uniqlo to firma odzieżowa, która została założona w Yamaguchi w Japonii w 1949 roku. Jest to największa z marek w portfelu japońskiego holdingu Fast Retailing, który w ubiegłym roku rozliczeniowym (stan na 31 sierpnia 2021) zanotował sprzedaż wynoszącą około 19 mld dolarów.
Marka oferuje ubrania klasyczne, dające łączyć się ze sobą w zestawy. Hasło promujące brand to „Made for all” – ubrania dla każdego bez względu na płeć, wiek czy pochodzenie. W przeciwieństwie do innych sieciówek asortyment na półkach w sklepach Uniqlo zmienia się znacznie rzadziej.
Dołącz do dyskusji: Słynna japońska marka uruchomi sklep w Polsce