Universal McCann triumfuje
Dom mediowy Universal McCann zdobył cztery z pięciu nagród wtrakcie Clear Channel / Media Week Outdoor Planning Awards.
Należącej do Interpublic Group agencji, poza zgarnięciem trzechz czterech nagród w regularnych kategoriach, przyznano równieżGrand Prix - informuje serwis Brand Republic.
Wspólnie z IPM, Universal McCann triumfował w kategorii"najlepsze wykorzystanie Ciągłości w reklamie outdoor" zawieloletnią kampanię marki Jack Daniels, która zdobyła równieżGrand Prix. Pozostałe kategorie, w których wyróżniono dom mediowyto: "najlepsze wykorzystanie outdooru w kampanii multimedialnej"(razem z Kinetic za kampanię marki Bacardi Superior) oraz"najlepsze wykorzystanie innowacji w reklamie outdoor" (razem zDestination Media za kampanię promującą dziecięcą stacjęNickelodeon, w której wykorzystano interaktywną podłogę do gier wcentrach handlowych).
Jedyna kategoria, w której Universal McCann nie wygrał, tonagroda za "najlepsze wykorzystanie wielu formatów w reklamieoutdoor". Tutaj zwyciężyły MindShare i Kinetic, które uhonorowanoza kampanię w londyńskim metrze mającą na celu transformację markiFirst Direct.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Universal McCann triumfuje