UPC: ponad 326.000 klientów internetu i 128.000 telefonu
Operator kablowy UPC Polska na koniec pierwszego kwartału 2008 rokumiał ponad 326.000 klientów szerokopasmowego internetu oraz 128.000klientów usług telefonicznych.
Spółka nadal utrzymuje poziom ponad 1 mln klientów telewizjikablowej.
Dla porównania na początku stycznia UPC Polska miała ponad300.000 klientów internetu i 110.000 klientów usługtelefonicznych.
Od początku maja w aglomeracji warszawskiej dostępna jest usługatelewizji cyfrowej, a w najbliższych tygodniach zostanie onauruchomiona także w aglomeracji katowickiej, Opolu, Wrocławiu iKrakowie.
Spółka podała też, że rośnie popularność potrójnej usługi icoraz większa liczba klientów decyduje się na zakup wszystkichtrzech usług: telewizji, internetu i telefonu.
"Utrzymujemy wysokie tempo wzrostu sprzedaży m.in. dzięki stalerosnącej popularności potrójnej usługi. Konsekwentnie zwiększamywartość oferowanych usług i podnosimy ich jakość, a takżewprowadzamy nowe produkty. Uruchomiliśmy właśnie sprzedaż usługitelewizji cyfrowej" - powiedział cytowany w komunikacie Simon Boyd,prezes UPC Polska.
"Jest to platforma, która stwarza zupełnie nowe możliwościzarówno dla użytkowników, jak i dostawców treści. Jesteśmyprzekonani, że dzięki nowym funkcjonalnościom oferowanym przeztelewizję cyfrową UPC oraz atrakcyjności naszej oferty cyfrowej,możemy oczekiwać dalszego umacniania silnej pozycji rynkowej UPC" -dodał.
UPC Polska jest dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej,szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych. Wzasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się niemal 2 mlngospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjachmiejskich i wielu mniejszych miastach.
UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc.
Dołącz do dyskusji: UPC: ponad 326.000 klientów internetu i 128.000 telefonu