SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPC rusza z przetargiem reklamowym

Operator UPC rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencję do obsługi reklamowej.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Do zadań wybranej agencji będzie należała kompleksowa obsługa reklamowa operatora. Portal Wirtualnemedia.pl nieoficjalnie ustalił, że w postępowaniu bierze udział sześć agencji.

Rzecznik UPC Michał Fura potwierdza rozpoczęcie postępowania, ale nie zdradza szczegółów na temat postępowania. W marcu br. marketer prowadził przegląd rynku pod kątem zainteresowania agencji przetargiem.

Obecnie za kreacje reklamowe dla UPC odpowiada Opus B, GoldenSubmarine i Open Gate. Operator ostatnią dużą akcję reklamową prowadził w styczniu br., w której promowano pakiet internetowo-telewizyjny z internetem o prędkości do 1 Gb/s. W kreacji wykorzystano motyw kosmonautów.

Na koniec pierwszego kwartału br. UPC Polska miał 1,46 mln klientów, którzy korzystali z 3,09 mln jednostkowych usług (RGU), co oznacza wzrost w skali roku o 102,4 tys.

 

Dołącz do dyskusji: UPC rusza z przetargiem reklamowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl