UPC reklamuje „Minuty do wszystkich”
UPC wprowadza do swojej oferty telefonicznej trzy taryfy promocyjne „Minuty do wszystkich”. Wspiera je kampania reklamowa w internecie i BTL-u.
W ramach promocyjnych taryf „Minuty do wszystkich” otrzymuje się 60 minut (przy abonamencie 40 zł), 240 minut (przy abonamencie 70 zł) lub 360 minut (przy abonamencie 90 zł) na połączenia do sieci komórkowych Era, Plus i Orange oraz wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce i 19 wybranych krajach Europy. Rozmowy poza tymi pakietami kosztują 32 gr za minutę, zarówno na numery komórkowe, jak i stacjonarne, natomiast połączenia do sieci Play i Cyfrowy Polsat – 80 gr za minutę, a do pozostałych sieci mobilnych 1,2 zł za minutę. „Minuty do wszystkich” – skierowane zarówno do nowych, jak i obecnych klientów oferty telefonicznej UPC – będą oferowane przez trzy kolejne miesiące od dnia ich wprowadzenia.
Nowe taryfy wspiera kampania reklamowa obejmująca BTL (420 tys. ulotek rozdawanych przez przedstawicieli handlowych, 14 tys. ulotek i 50 plakatów w biurach obsługi klienta UPC) oraz internet (specjalne sekcje oraz box i banner w serwisie upc.pl). Materiały BTL na potrzeby akcji wykonała agencja Arip, a treści na stronie upc.pl – agencja interaktywna Byss.
Dołącz do dyskusji: UPC reklamuje „Minuty do wszystkich”