Urinal Intensiv reklamowany jako „sprawdzony i bezpieczny na drogi moczowe” (wideo)
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu Urinal Intensiv (produkowanego przez Walmark), pierwsza przygotowana przez agencję McCann Worldgroup, która przejęła obsługę marki od Isobar Poland.
W kampanii Urinal Intensiv jest polecany przez kobietę prowadzącą firmę jako „sprawdzony i bezpieczny na drogi moczowe”. Spot podkreśla, że jedna tabletka preparatu zawiera ekstrakt z prawie pół kilograma owoców żurawiny, dzięki czemu wspomaga oczyszczanie dróg moczowych.
Jest to pierwsza akcja reklamowa Urinalu, której kompleksowym przygotowaniem (w zakresie strategii, kreacji i produkcji) zajęła się, po wygranym przetargu, agencja McCann Worldgroup.
Nie podano, które inne agencje brały udział w tym przetargu. Poprzednio dla Urinalu pracowała na polskim rynku agencja Isobra Poland (wcześniej działająca jako Hypermedia Isobar), a ostatnia duża kampania marki była prowadzona pod hasłem „Szybkie działanie na uporczywe szczypanie” (zobacz szczegóły).
Obecna kampania jest prowadzona od 8 września w telewizji. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny OTO Film, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Urinal Intensiv reklamowany jako „sprawdzony i bezpieczny na drogi moczowe” (wideo)