Uroda zostaje w Edipresse
Edipresse Polska inwestuje w "Urodę"
Wydawnictwo Edipresse Polska poinformowało o kontynuowaniu inwestycji w miesięcznik "Uroda".
Zmiany, jakie w ostatnim czasie zaszły w magazynie, jego wysoka jakość, utalentowany zespół oraz wyniki finansowe ostatnich miesięcy utwierdziły Wydawcę w słuszności podjętej w 2002r. decyzji o wejściu w segment rynku luksusowych miesięczników dla kobiet - czytamy w komunikacie.
Jak wynika z długookresowej analizy rynków prasowych wykonanej przez dział analiz Edipresse Polska "przed miesięcznikiem Uroda jest perspekta wzrostu w tym segmencie, przy jednoczesnej potrzebie specjalizacji tytułów i oferowania wysokiej jakości edytorskiej". W ocenie Wydawcy miesięcznik Uroda spełnia oba te wymagania.
Średnia sprzedaż egzemplarzowa Urody w okresie I-IX 2003 wyniosła 64 045 o 38% więcej niż w analogicznym czasie roku 2002. Wpływy z reklamy brutto wzrosły o 55% i wyniosły 8,6 mln złotych.
Dane: ZKDP I-IX 2003, Expert Monitor I-X 2003
Dołącz do dyskusji: