Urszula Marzec i Małgorzata Ślusarczyk zajmą się marketingiem SES w Europie Środkowo-Wschodniej
Urszula Marzec rozpoczęła pracę w dostarczającej usługi satelitarne firmie SES jako dyrektor ds. marketingu i PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Do zespołu spółki dołączyła też Małgorzata Ślusarczyk, która będzie odpowiadać za marketing na rynku czeskim i słowackim.
Jako dyrektor ds. marketingu i PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej Urszula Marzec będzie w SES odpowiadać za zarządzanie marką oraz działania marketingowe, a także wspierać zwiększanie zasięgu technicznego satelitów Astra.
Poprzednio pracowała w MTG World, kierując wszystkimi działaniami związanymi z public relations i marketingiem dla kanałów Viasat w Polsce, tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji PR oraz marketingowej i zarządzaniem budżetem. Była również odpowiedzialna za nawiązywanie i umacnianie współpracy z partnerami biznesowymi, w szczególności podczas realizacji projektów dla platform cyfrowych i operatorów sieci kablowych. Wcześniej pracowała w Canal+ Cyfrowym. Ukończyła studia podyplomowe z marketingu i logistyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Jednocześnie pracę w SES zaczęła Małgorzata Ślusarczyk, dołączając do zespołu marketingu Astra odpowiadającego za region Europy Środkowo-Wschodniej. Będzie odpowiadać za marketing B2B, PR i działania z klientami na rynku czeskim i słowackim.
Poprzednio pełniła funkcję strategy planning consultanta w Samsung Electronics Polska. Wcześniej pracowała w działach marketingu i technologii w Orange Polska, Discovery Networks i Chello Media. Z branżą jest związana od 2000 roku.
Dołącz do dyskusji: Urszula Marzec i Małgorzata Ślusarczyk zajmą się marketingiem SES w Europie Środkowo-Wschodniej