US Pharmacia - kampania nowej marki
Naturalne Problemy - Naturalne Terapie
30 czerwca br. ruszyła kampania reklamowa nowej marki leków wprowadzonej na rynek przez US Pharmacia. Wspierana reklamowo marka NATURAPIA® to nowa kategoria leków naturalnych na polskim rynku. NATURAPIA® to innowacyjne, łączące skuteczność
i bezpieczeństwo podejście do zapobiegania i leczenia schorzeń wieku dojrzałego, kampania jest więc skierowana do osób w wieku powyżej 45 lat. Kampanię przygotowała agencja reklamowa V&P.
Kampania wprowadzająca markę NATURAPIA® na polski rynek oparta została na działaniach
z zakresu ATL, BTL oraz public relations. Jej celem jest poinformowanie konsumentów
o pojawieniu się w aptekach nowych leków. Ma charakter informacyjno - edukacyjny.
W kampanii reklamowej wykorzystano 30-sekundowy film reklamowy, który od 30 czerwca br. emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych. Informuje o możliwościach radzenia sobie ze schorzeniami dotykającymi osoby w wieku dojrzałym. Radą na problemy wieku dojrzałego jest każdy z preparatów linii NATURAPIA®, który dzięki wzajemnie uzupełniającym się składnikom roślinnym, mineralnym i witaminom skutecznie łagodzi objawy menopauzy, prostaty czy osteoporozy.
W filmie zaprezentowane są trzy problemy, na które odpowiedzią są trzy leki z linii NATURAPIA®:
- NATURAPIA® - Menopauza
- NATURAPIA® - Osteoporoza
- NATURAPIA® - Prostata
Działania reklamowe zaplanowano również w prasie. Akcja rozpoczęła się w czerwcowych wydaniach pism branżowych m.in. - "Leki Współczesnej Terapii", "Lek w Polsce", "Dostępne bez Recepty". Z początkiem lipca rozpoczyna się również kampania w czasopismach kobiecych - tygodnikach oraz miesięcznikach i potrwa do końca roku.
US Pharmacia uruchomiła też Centrum Informacji Dojrzałego Człowieka, aby umożliwić pacjentom kontakt z lekarzami. Dzwoniąc pod numer infolinii 0 801 808 606, pacjenci mogą uzyskać informacje ogólne o schorzeniach i lekach, a także zasięgnąć porady specjalistów, otrzymają również broszurę edukacyjną. V&P przygotowała także foldery dla lekarzy.
Kampanię reklamową wspierają również działania public relations opracowane przy współpracy agencji 180 PR.
Kampania reklamowa marki NATURAPIA skierowana jest do osób w wieku 45+, mieszkańców miast, ludzi ceniących skuteczność i bezpieczeństwo w zapobieganiu i leczeniu schorzeń wieku dojrzałego. Odbiorcami kampanii są również lekarze ginekolodzy oraz farmaceuci. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki.
Media zaplanował Starcom.
Dołącz do dyskusji: US Pharmacia - kampania nowej marki