Użytkownicy serwisów społecznościowych bardziej mobilni
Użytkownicy serwisów społecznościowych posiadają więcej produktówtechnologicznych i częściej korzystają z cyfrowej rozrywki wporównaniu do internautów, którzy z takich serwisów nie korzystają.
60 procent internautów korzystających z serwisówspołecznościowych wysyła i odbiera smsy za pomocą swoich komórek,po 59 procent korzysta z poczty e-mail i szuka informacji wInternecie, 54 procent wysyła i odbiera cyfrowe zdjęcia, a 42procent gra w gry wideo - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na badanie firmy Ipsos Insight.
Dla porównania, wśród badanych internautów, którzy niekorzystają z serwisów społecznościowych, powyższe wskaźniki były owiele niższe i wyniosły odpowiednio: 25, 42, 39, 29 i 17procent.
Celem badania firmy Ipsos Insight o nazwie 'PROFILE: SocialNetworker' było sprawdzenie, jaki wpływ na posiadanie produktówtechnologicznych, korzystanie z funkcji telefonów komórkowych orazkonsumpcję cyfrowych mediów, ma korzystanie z serwisówspołecznościowych przez internautów ze Stanów Zjednoczonych i pozaich granicami.
98 procent amerykańskich użytkowników serwisów społecznościowychposiada odtwarzacz DVD, 89 procent aparat cyfrowy, 77 procentkorzysta z oferty telewizji kablowej, 66 procent ma konsolę do gierwideo, a 61 procent odtwarzacz MP3. Tylko w przypadku posiadaniaodtwarzaczy MP3 wśród respondentów spoza granic USA wskaźnik byłwyższy (63 procent). W pozostałych były one wyraźnie niższe: 73procent dla odtwarzaczy DVD, 78 procent dla aparatów cyfrowych, 54procent dla telewizji kablowej oraz 45 procent dla konsol do gierwideo.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Użytkownicy serwisów społecznościowych bardziej mobilni