Value Media internetowym domem mediowym Credit Agricole Bank Polska
Dom mediowy Value Media wygrał przetarg na obsługę internetowego budżetu mediowego Credit Agricole Bank Polska. Poprzednio zajmował się tym PanMedia Western.
Value Media będzie zajmował się dla Credit Agricole Bank Polska opracowywaniem strategii oraz planowaniem i zakupem mediów w internecie. Umowę podpisano na czas nieokreślony
Dom mediwy zdobył to zlecenie w dwuetapowym przetargu. - Szukaliśmy partnera, który zwiększy dynamikę sprzedaży w kanale online, przy jednoczesnym zachowaniu dobrych jakościowo parametrów lejka konwersji. Value Media przedstawiło ofertę, która przekonała nas zarówno pod względem strategii, jak i warunków zakupowych - opisuje Damian Lüdke, dyrektor ds. marketingu internetowego w Credit Agricole Bank Polska. Bank nie ujawnia, które inne domy mediowe brały udział w tym przetargu.
Przypomnijmy, że od lutego Credit Agricole Bank Polska w mediach offline obsługuje mediowo Arena Media (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Value Media internetowym domem mediowym Credit Agricole Bank Polska