SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vanish podejmuje walkę z marnowaniem ubrań

Marka środków odplamiających Vanish (Reckitt Benckiser) rozpoczęła w Wielkiej Brytanii kampanię, w której wskazuje na problem marnowania ubrań, i tym samym szkodzenia środowisku. Kampanię przygotowała agencja Havas London.

Agencja Havas London rozpoczęła nową kampanię reklamową dla marki Vanish, skupioną wokół potężnego przekazu o uniwersalnym charakterze – „Rewear” – który stawia markę jako mistrza zrównoważonego rozwoju. Poprzez nowe pozycjonowanie – „Clothes Live Longer with Vanish” – które stanowi podstawę całej komunikacji marki, brand chce zachęcać i wspierać ludzi, by dłużej nosili kupione ubrania i walczyli z marnotrawstwem.

Centralnym punktem kampanii Vanish 'Rewear' jest reklama telewizyjna, która przedstawia szokujące statystyki: pokazuje, że wielu z nas nosi ubrania zaledwie dziesięć razy, zanim je wyrzuci, co przyczynia się do ponad 90 milionów ton odpadów odzieżowych, które każdego roku trafiają na wysypiska.

W spocie telewizyjnym i internetowym odpady te są wizualizowane jako ogromne stosy ubrań górujące nad drapaczami chmur i wypełniające ulice miasta. Narrator mówi, że pielęgnując na dłużej ulubione ubrania, usuwając plamy i chroniąc kolory, możemy mniej marnować i więcej nosić. W ten sposób mówi: „Vanish nadal pomaga znikać problemom, tylko tym większym, ważniejszym”.

Nowa kampania zachęca do zmiany postaw i zachowań społecznych, sygnalizując misję Vanish polegającą na przyczynianiu się – w sposób wiarygodny i funkcjonalny – do walki z marnowaniem odzieży. Gama produktów Vanish obejmuje codzienne, osiągalne działania, które nadają marce znaczącą rolę w dążeniu społeczeństwa do bardziej zrównoważonego stylu życia.

Obecna kampania jest następstwem partnerstwa Vanish  z British Fashion Council w celu uruchomienia serialu dokumentalnego poświęconego zrównoważonemu rozwojowi – „Generation Rewear” – również stworzonego przez Havas London, emitowanego na Amazon.

Trzyczęściowa seria, która została wprowadzona na rynek w kwietniu, rzuca światło na nową generację stojącą na czele zrównoważonej mody i ma na celu zainspirowanie konsumentów do przyjęcia świadomych ekologicznie zachowań podczas kupowania, noszenia, pielęgnacji i wyrzucania ubrań. Przedstawia młodych, innowacyjnych projektantów, pionierskie firmy modowe i „Rewear Heroes” – zwykłych ludz, którzy już robią niezwykłe rzeczy, aby jak najlepiej wykorzystać swoje ubrania.

Nick Rowland, dyrektor kreatywny w Havas, powiedział: - Musimy przestać postrzegać nasze ubrania jako jednorazowe, ale jako coś, na czym nam zależy, kochamy i nosimy na nowo. Kiedy spojrzysz na statystyki dotyczące ilości odzieży, która co roku trafia na wysypisko śmieci, walka z odpadami może wydawać się przytłaczająca, ale nasza kampania dla Vanish pokazuje, że małe, codzienne zmiany mogą mieć duże znaczenie i wszyscy możemy odegrać swoją rolę w promowaniu zrównoważonego rozwoju.

Dołącz do dyskusji: Vanish podejmuje walkę z marnowaniem ubrań

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl