Vectra: Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!
W połowie kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna siecikablowej Vectra, która realizowana jest pod hasłem "Jesteś super!Należy ci się coś ekstra!". Operator akcję ze zmodyfikowanym hasłemprowadzi także w Warszawie, gdzie kupił niedawno sieć Spray.
Kampania w wersji ogólnopolskiej ma charakterwizerunkowo-sprzedażowy. Promuje ofertę promocyjną paczek trzechusług: telewizji, internetu i telefonii. W ramach promocji, gdyklienci kupią dwie lub więcej z tych usług, otrzymują rabat.Dodatkowo abonenci, którzy zdecydują się na zakup pakietuplatynowego lub VIP, otrzymują dwa razy większą prędkość transferudanych w usłudze internetowej i dwa razy więcej darmowych minut wramach telefonii Vectry. Promocje skierowane są zarówno doobecnych, jak i nowych klientów sieci.
W kreacji wykorzystano postać superbohatera z logiem Vectry nakoszulce. Kampania realizowana jest w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVPInfo, Polsat, Polsat 2, TVN, TVN 7, TVN Style, TVN Turbo, TVN 24,TVN Meteo, 4fun, TVS, Canal+Sport, National Geographic, Planete,Zone Europa, Kuchnia TV, Superstacja, Domo, Hallmark, BBCEntertainment), prasie ("Tele Tydzień", "To i Owo", "Kurier TV","Super TV", "Fakt TV", "Tele Świat") oraz w internecie (bannery naWirtualnej Polsce, linki w Google.pl). Uzupełnieniem akcji wmediach są działania BTL, czyli ulotki, foldery i plakaty.Prowadzone są one w miastach, gdzie sieć Vectra ma swoichabonentów.
W Warszawie kampania ma charakter wyłącznie wizerunkowy irealizowana jest pod zmodyfikowanym hasłem "Warszawa jest super!Należy Wam się coś ekstra". Na warszawskich materiałach reklamowychznajduje się dodatkowo logo Spray i dane teleadresowe tegooperatora - co jak tłumaczy Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowyVectry - komunikuje wsparcie marki Spray przez Grupę Vectra.Reklama zapowiada pojawienie się oferty Vectry w sieci Spray, co manastąpić jesienią br. (na razie oferta Spray pozostaje niezmieniona). W stolicy kampania jest obecna m.in. w ramkachznajdujących się w autobusach i tramwajach, na plakatach w Metrze,na autobusach (reklamy typu full back) i na framperze ustawionym wcentrum miasta.
Kreację kampanii przygotowała warszawska agencja Kreatyna,natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyMediaCom. Akcja potrwa do połowy sierpnia br.
Dołącz do dyskusji: Vectra: Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!