Vectra rusza z kampanią promocyjną
W poniedziałek 14 kwietnia rusza nowa kampania promocyjna telewizjikablowej Vectra pod hasłem "wyjedź na EURO 2008 z firmą Vectra!".
W sportowej promocji wszystkie usługi: telewizja, internet itelefon są po 5 zł. Oprócz biletów na mecze można wygrać także bonna wakacje o wartości 5 000 zł lub jedną z 1 200 innych nagród. Dlafanów sportu Vectra przygotowała jeszcze jeden prezent - rozmowytelefoniczne z Austrią, Szwajcarią, a w sierpniu także z Pekinem wcenie rozmów lokalnych.
Promocja będzie wsparta silną kampanią reklamową na outdoorzeoraz w prasie, radiu i internecie. Media do kampanii zaplanował ikupił dom Mediowy SPC House od Media, który po przeglądzie ofertdomów mediowych, został wybrany do obsługi tej kampanii.
Za projekt i opracowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencjaA'propos z Warszawy, za opracowanie DTP i przeformatowania tychmateriałów do produkcji odpowiada agencja Multimedia Productions zGdańska.
Dołącz do dyskusji: Vectra rusza z kampanią promocyjną