Vectra wychodzi naprzeciw abonentom, którzy stracili pracę
Od czerwca sieć kablowa Vectra zmieniła zasady sprzedaży dwóchswoich usług - dostępu do internetu i telefonii stacjonarnej.Wprowadzone właśnie rozwiązania mają pomóc klientom, którzy zpowodu kryzysu, znajdą się w trudnej sytuacji.
Skróceniu uległy dotychczasowe okresy zobowiązań, wynikające zkorzystania z różnych promocji. Umowy zawieranedotychczas na 12 miesięcy, zachowują swoje postanowienia przezokres 9 miesięcy, zaś umowy 24-miesięczne skracane są na 18miesięcy
Inną zasadniczą zmianą jest zniesienie ewentualnych konsekwencjifinansowych, wynikających z rozwiązania umowy promocyjnej przezabonenta, który nie ze swojej winy stracił zatrudnienie.
Wprowadzona została też oferta "Happy Hours", dająca możliwośćpodpisania przez klienta umowy na specjalnych warunkach (z niższymiopłatami za usługi). Warunkiem skorzystania z niej jest przyjściedo Salonu Firmowego lub Biura ObsługiKlienta Vectry w określonych godzinach. Są one ustalaneindywidualnie w poszczególnych miejscowościach, gdzie docieraoperator.
Vectra ma obecnie 740 tys. abonentów, z czego 218 tys. korzystaz usługi internetowej sieci, a 50 tys. z jej telefonu.
Dołącz do dyskusji: Vectra wychodzi naprzeciw abonentom, którzy stracili pracę