Vectra z nowym logo i familijnymi reklamami (wideo)
Sieć kablowa Vectra zyskała nowe logo i rozpoczyna kampanię reklamową utrzymaną w nowej, familijnej konwencji. Akcję przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, Bomaye, The Digitals i Starcom.
Nowy logotyp Vectry ma odzwierciedlać hasło marki: „Prosty wybór”. Znak zachował niebieską kolorystykę poprzedniego logo, za to charakterystyczny symbol graficzny (tzw. „Vectrynka”) został ograniczony w komunikacji do zadań czysto brandingowych.
Identyfikację zaprojektowała agencja Scholz&Friends Warszawa.
Jednocześnie rusza kampania reklamowa utrzymana w nowej stylistyce - opartej na ujęciach pokazujących codzienne życie rodziny korzystającej z usług Vectry. Nie zmienił się natomiast charakterystyczny motyw dźwiękowy.
Akcja obejmuje największe stacje telewizyjne, outdoor, internet oraz materiały BTL. Potrwa do połowy grudnia.
Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz&Friends Warszawa, spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk, a produkcją zajęło się studio Bomaye. Za przygotowanie działań w internecie odpowiada agencja The Digitals a za zakup mediów dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Vectra z nowym logo i familijnymi reklamami (wideo)