Vert Advertising dla Grupy Grass
Agencja Vert Advertising pozyskała budżet na przygotowanie kampanii BTL produktów marki Grass.
Działania obejmują teren Polski oraz rynki Europy Środkowo-Wschodniej (m.in. Czechy, Słowacja, Chorwacja, Węgry, w przyszłości Ukraina ). Rozpoczęcie kampanii planowane jest na początku lipca.
Agencja Vert Advertising opracowała strategię marketingową z ujęciem budowania wizerunku marek oraz opracowała materiały trademarketingowe. Zaplanowane działania BTL mają na celu wprowadzenie na rynek nowych produktów jak i repozycjonowanie marki Imperial należącej do Grupy Grass oraz zwiększenie sprzedaży. Obejmować będą około 5000 tysięcy punktów sprzedaży na terenie całego kraju. W dalszym etapie planowane jest rozszerzenie prac na działania ATL. Obecnie w Czechach rozpoczęła się promocja produktów Grass w sieci sklepów OBI na terenie całego kraju.
Dołącz do dyskusji: Vert Advertising dla Grupy Grass