„Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!" hasłem kampanii Nespresso
Nespresso rozpoczęło kampanię promocyjną kapsułkowych ekspresów do kawy Vertuo Pop.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/nespresso-kawa-655.png)
Ruszyła kampania Nespresso pod hasłem „Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!", promująca kolekcję nowych ekspresów Vertuo Pop. Urządzenia, dostępne w sześciu kolorach, parzą kawę w 4 rozmiarach, np. duży kubek o pojemności 230 ml.
Kampania obejmuje działania digital oraz outdoor. Na jej potrzeby przygotowano spot wideo, dostępny m.in. na kanale YouTube marki. 15-sekundowy klip pokazuje kluczowe zalety ekspresu.
Obsługą komunikacji marki Nespresso zajmuje się agencja MSL.
Dołącz do dyskusji: „Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!" hasłem kampanii Nespresso