VICE Polska dla Polskiej Organizacji Turystycznej podczas Expo 2015
Agencja VICE Polska przygotuje dla Polskiej Organizacji Turystycznej internetową kampanię promującą Tydzień Turystyki Polskiej na Światowej Wystawie w Mediolanie Expo 2015.
VICE Polska wygrała przetarg POT, w którym oferty złożyły też agencje Yoberi oraz konsorcjum firm Mediacap i ClickAd. Oferta VICE Polska opiewa na kwotę 340 tys. zł.
Agencja ta zajmie się przygotowaniem strategii i pomysłu kreatywnego na promocję wydarzenia Tydzień Turystyki Polskiej podczas Wystawy Światowej w Mediolanie Expo 2015.
POT chce, by działania w znacznym stopniu wykorzystywały media społecznościowe. Dlatego VICE Polska będzie prowadzić komunikację oraz aktywizować użytkowników na włoskim fanpage’u miłośników zwiedzania Polski oraz włączać się do komunikacji prowadzonej na innych fanpage’ach dotyczących Expo 2015. Facebook jest priorytetowym kanałem komunikacji medialnej, POT nie wyklucza jednak przeprowadzenia kampanii w innych serwisach społecznościowych.
Agencja zajmie się również przygotowaniem media planu kampanii oraz rezerwacją i zakupem powierzchni reklamowych w internecie.
Kampania odbędzie się między 5 a 30 maja br. Obejmować będzie północne Włochy (Liguria, Piemont, Dolina Aosty, Lombardia, Emilia-Romania, Wenecja Euganejska, Friuli-Wenecja Julijska, Trydent-Górna Adyga).
Dołącz do dyskusji: VICE Polska dla Polskiej Organizacji Turystycznej podczas Expo 2015