Vichy wprowadza Lipocure
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała dla Vichy Laboratoires - marki należącej do grupy L'Oréal Polska, kampanię wprowadzającą na rynek nowy produkt Lipocure.
Akcja ruszyła pod koniec marca br. i potrwa do końca czerwca.
Lipocure to serum wygładzające skórkę pomarańczową, dlatego pomysł kreatywny oparty został na zobrazowaniu cellulitu jako wgłębienia na skórzanej kanapie. Komunikowana korzyść produktu to widoczne wygładzenie i rozkurczenie nierówności na skórze możliwe dzięki innowacyjnej technologii rozkurczania skóry oraz składnikom, takim jak Mangan i AdrenalyseTM.
Reklamy przygotowane przez agencję EURO RSCG Warsaw podkreślają także dodatkową korzyść dla klienta, którą jest wygodny sposób aplikacji preparatu – bez konieczności czasochłonnego masażu, a także krótki czas stosowania – wystarczy już 14 dni, aby zaobserwować efekty kuracji.
Kampania obejmuje 20-sekundowy spot telewizyjny emitowany w stacjach TVP, TVN, Polsat Media, AT Media, billboardy w 8 głównych miastach Polski oraz dodatkowo jest wspierana kampanią prasową w ogólnopolskich miesięcznikach i tygodnikach: Zwierciadło, Glamour, Claudia, Viva, Gala, Cosmopolitan, Elle, Twój Styl, Oliwia oraz Newsweek.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Vichy wprowadza Lipocure