SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vinted wybrał dom mediowy

Platforma e-commerce Vinted, służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).

Zadanie przetargowe polegało m.in. na przygotowaniu pomysłu na kampanię non-standard mającą spełnić określone cele biznesowe, a jednocześnie obalać bariery potencjalnych użytkowników aplikacji dotyczące rzeczy z drugiej ręki.

W realizację tego zadania wraz z UM zaangażowany był również zespół MBCS (Mediabrands Content Studio), realizujący dla klientów grupy IPG Mediabrands projekty z obszarów non-standard i social media. O wyborze UM jako partnera do realizacji działań mediowych w Polsce zdecydowały motywacja, konkurencyjna oferta cenowa i wyróżniająca się propozycja kampanii telewizyjnej non-standard.

Audytorem w przetargu Vinted była firma AuditStar.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Współpraca UM i Vinted rozpoczęła się z początkiem lipca br., a pierwsza wspólna kampania promująca misję Vinted zacznie się jeszcze w wakacje.

Polska jest jednym z 22 rynków, na których działa Vinted. Platforma pojawiła się w naszym kraju w 2013 roku i ma obecnie ponad 10 mln zarejestrowanych użytkowników. 

W marcu br. Vinted odwiedziło 6,23 mln internautów (21 proc. zasięgu), spędziło na platformie średnio po 2 godziny, minutę i 35 sekund

Dołącz do dyskusji: Vinted wybrał dom mediowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl