SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Visa chce skonsolidować globalną obsługę reklamową w jednej agencji

Visa rozpoczęła przetarg, którego celem jest wybór jednej agencji do jej globalnej obsługi kreatywnej. Zaproszono do niego dotychczas obsługujące markę agencje BBDO i Saatchi&Saatchi.

Przetarg rozpoczęto z myślą o konsolidacji globalnej obsługi kreatywnej w jednej agencji. Dotychczas marka współpracowała z dwiema.

BBDO odpowiada za globalną obsługę reklamową od 2012 roku, a Saatchi&Saatchi pracowała dla Visa Europe od 2015 roku i odpowiada za jej obsługę kreatywną w całym regionie.

Firma potwierdziła, że do przetargu zaproszono obie agencje. Nazw pozostałych nie ujawniono.

Przetarg ma być prowadzony wewnętrznie, niewykluczone jednak, że w razie potrzeby firma skorzysta ze wsparcia zewnętrznych konsultantów. Wybór zwycięskiej agencji zaplanowano do końca tego roku.

Lynne Biggar, CMO Visa wyjaśnia, że firma szuka agencji kreatywnej, która będzie działać zarówno na poziomie strategicznym marki, jak i „na co dzień, na poziomie wykonawczym i taktycznym”. Ma to być agencja, która może szybko i skutecznie przekazywać kluczowe informacje, jednocześnie dzieląc się najlepszymi praktykami, które przynoszą korzyści ekosystemowi całej marki Visa na całym świecie i potrafi identyfikować możliwości brandu na różnych rynkach.

Obsługą mediową Visa na poziomie globalnym zajmuje się Starcom (Publicis Media) i to pozostanie bez zmian.

Według COMvergenc, Visa wydaje rocznie na media około 200 milionów dolarów na całym świecie.

Dołącz do dyskusji: Visa chce skonsolidować globalną obsługę reklamową w jednej agencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl