Visa promuje karty kredytowe w prasie, internecie i na ulotkach
Rozpoczyna się prowadzona przez Visa Europe kampaniainformacyjno-edukacyjna na temat kart kredytowych. Obejmującaprasę, internet i ulotki promocja ma uświadomić szerokiemu gronuodbiorców zalety korzystania z tego sposobu płatności.
Kampania zachęca do używania karty kredytowej Visa zamiastgotówki, podkreślając, że to narzędzie płatnicze umożliwiającekupienie danego artykułu w momencie, gdy się go potrzebuje,natomiast zapłacenie za niego później - kiedy ma się pieniądze lubkiedy jest nam wygodnie. Dlatego też promocja w prasie i interneciewykorzystuje motyw nieoderwanych metek przyczepionych dozakupionych towarów, (np. rowerka dla dziecka, jeansów, butów czyekspresu do kawy), co symbolizuje, że dany przedmiot jest jużużywamy - choć nabywca jeszcze za niego nie zapłacił. Reklamy kartkredytowych zamieszczają najpopularniejsze tytuły prasowe, m.in.Gazeta Wyborcza, Metro, Polska, Angora, Newsweek, Polityka, Wprost,Gala, Przegląd Readers Digest, Oliwia, Avanti, Auto Moto i FaktTV.
Szerzej zalety karty kredytowej, którą warto mieć w portfeluobok karty debetowej przedstawia ulotka, przeznaczona dowykorzystania w placówkach detalicznych.
Z kolei promocja w internecie obejmuje nową sekcję o kartachkredytowych na stronie www.visa.pl, na której zwraca się uwagę,że ten sposób płacenia okazuje się najprzydatniejszy, gdyznajdujemy się w niezaplanowanej sytuacji. Rozpoczynająca sięwłaśnie w Internecie kampania reklamowa obejmuje m.in. takieportale jak Onet, Wirtualna Polska, Interia czy TVN24, Google,Wakacje i Ceneo. Natomiast w drugim kwartale bieżącego roku VisaEurope planuje wspólnie ze Związkiem Banków Polskich uruchomićstronę internetową poświęconą w całości kartom kredytowym.
Przy planowaniu kampanii wykorzystane zostały wnioski z badaniakart kredytowych przeprowadzonego w ubiegłym roku dla Visa Europeprzez Instytut Pentor. Z sondażu tego wynika, że Polacy często nieodróżniają kart debetowych od kredytowych, nie znają mechanizmufunkcjonowania karty kredytowej i nie wiedzą o możliwościkorzystania z jej dodatkowych funkcji, m.in. zniżek w sklepach czyprogramów rabatowych. Kampania ma za zadanie przełamaćnajpopularniejsze stereotypy, zgodnie z którymi karta kredytowa toprodukt tylko dla ludzi zamożnych, niedostępny dla przeciętnegoużytkownika, a jej wyrobienie wymaga skomplikowanychformalności.
Kampanię w prasie i internecie, a także ulotki do wykorzystaniaw punktach sprzedaży przygotowała agencja Saatchi & Saatchi,natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencjaMediaedge:cia. Kampanii nadano nazwę "Metki", natomiast jej głównehasła brzmią: 'Kupujesz, kiedy potrzebujesz. Płacisz, kiedy możesz'(ten przekaz skierowany jest do odbiorców zastanawiających się nadużywaniem karty kredytowej) i 'Kupujesz kiedy chcesz. Płacisz,kiedy jest Ci wygodnie' (to hasło adresowane jest do osóbkorzystających już z tego sposobu płatności).
Kampania potrwa zarówno w prasie, jak i w internecie do połowykwietnia.
Dołącz do dyskusji: Visa promuje karty kredytowe w prasie, internecie i na ulotkach
http://dobra-karta-kredytowa.blogspot.com
Ale kilka tygodni temu postanowiłem spróbować i kontaktuję się z firmą TECH odpowiedzialną za puste bankomaty, które są (bestfirm123gmail.com). Wyjaśniłem im siebie i powiedziałem im mój problem i czego potrzebowałem. Poprosili o moje pełne dane osobowe, a także obiecali, że za trzy dni moja zaprogramowana pusta karta będzie gotowa i wysłana do mnie. Myślałem, że to żart, Trzeciego dnia otrzymałem telefon od mojej komórki i powiedziano mi, że moja pusta karta jest gotowa.
Dzisiaj, jak wam wszystkim mówię. Mogę teraz prowadzić każdy rodzaj samochodu, który chcę, a także żyję bardzo duży. Więc nie umieraj z powodu ignorancji. Bogaci stają się bogatsi.
Możesz również skontaktować się z nimi za pośrednictwem poczty e-mail: bestfirm123gmail.com
Powód przeglądu: Dobra obsługa klienta.
Lubiłem: produkty są dobre.