Kolejne awanse w dziale client engagement VMLY&R Poland
Urszula Zielińska, Emilia Głowińska oraz Aleksandra Maleszyk awansowały na stanowisko group account manager, natomiast Tomasz Milewski został account supervisorem w agencji VMLY&R Poland.
Urszula Zielińska od kwietnia 2023 jako group account manager przejęła opiekę nad kilkoma klientami, m.in. Ferrero i BAT, wraz z dedykowanymi zespołami accountów. Z VMLY&R związana od prawie dziewięciu lat, a z marketingiem i reklamą od ponad 16 lat. Zaczynała w grupie STROER, po studiach podyplomowych postawiła na digital. Pracowała m.in. dla Grupy Carlsberg, PGE, Novartis, MAN, Superpharm czy Velvet.
Emilia Głowińska objęła opiekę nad grupą kliencką: bp, Pernod-Ricard (Wyborowa, Ballantines), McCormick oraz działania new business. W VMLY&R jest od 2021 roku, wcześniej w Saatchi & Saatchi i Heads Advertising. Pracowała dla takich klientów, jak: bp Poland, McCormick (Kamis), Procter & Gamble (Oral-B, Blend-a-med, Blend-a-dent, Gillette, Gillette Venus - na dziesięciu rynkach), Toyota Central Europe (Lexus na czterech rynkach CE), Provident.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Aleksandra Maleszyk na nowym stanowisku nadal będzie odpowiedzialna za trzyosobowy osobowy zespół client engagement dla IKEA, specjalizujący się w realizacjach kampanii 360 z dużym naciskiem na digital i social media.
Z VMLY&R związana od 2018 roku, pracowała przy obsłudze marki Żywiec przy platformie komunikacyjnej „Chce się Ż”, Loterii Żywca i Męskim Graniu (Effie 2019). Od 2019 roku pracuje dla IKEA realizując kampanie 360. Wcześniej związana z Good Looking Studio, 180 Heartbeats +JvM oraz Artegence i pracowała m.in. dla: Unilever (Big Milk, Magnum), innogy, HBO Polska, Volkswagen, Marlboro, Ferrero Polska, Dulux, Sanofi (Emolium).
Rozbudowuje się dział client engagement VMLY&R Poland
W ostatnich tygodniach w dziale client engagement VMLY&R Poland awansował także Tomasz Milewski. Objął stanowisko Account Supervisor i stanął na czele zespołu odpowiedzialnego za realizację strategicznych projektów komunikacyjnych, digitalowych, eventowych oraz działań influencerskich dla kategorii lifestyle adidas: Orginals oraz Sportswear.
Wcześniej związany z marką Samsung, gdzie jako social media & marketing manager w latach w latach 2017-21 realizował kampanie wizerunkowe, social media i działania niestandardowe dla kategorii mobile. Doświadczenie zbierał także po stronie agencji McCann i Socializer czy domu mediowego MEC, realizując działania marketingowe dla klientów z kategorii: FMCG, moto, bankowość oraz beauty.
Urszula Zielińska, Emilia Głowińska i Aleksandra Maleszyk będą raportować do Natalii Krzyśków, która dołączyła do VMLY&R Poland w kwietniu 2023, raportując bezpośrednio do Michała Banaszewskiego. Tomasz Milewski natomiast jest w dziale WPP Digital zarządzanym przez Katarzynę Tomalską.
Dołącz do dyskusji: Kolejne awanse w dziale client engagement VMLY&R Poland