Voda Naturalna z nową identyfikacją wizualną (wideo)
Voda Naturalna, producent wody źródlanej premium i wód funkcjonalnych Voda Collagen, zmieniła system identyfikacji wizualnej. Nowa strategia wizerunkowa powstała we współpracy z agencją ABC 4 Brands.
Odświeżony wizerunek Vody Naturalnej obejmuje przede wszystkim nowe claimy i motywy przewodnie marki, a także materiały marketingowe i jednolity serwis www.
Bez zmian pozostało pierwotne logo firmy bazujące na napisie zaprojektowanym przez Katarzynę Frank-Niemczycką. Natomiast w przypadku wód funkcjonalnych, których portfolio wkrótce ma zostać rozszerzone, nazwa Voda Collagen będzie stanowić markę parasolową dla całej linii produktów. Dołączyły do niej nazwy rodzajowe, tj. "Beauty", "Sport" i "Energy", co znajduje odzwierciedlanie w logo.
Stworzono także nowe nośniki wizerunku marki, w tym key visuals, broszury, prezentacje i layouty reklam. Wykreowano również nowe claimy mające nawiązywać do świata marki: Voda Naturalna - "Create your lifestyle", Voda Collagen Beauty - "Unleash your inner beauty", Sport - "Find your stregth" i Energy - "Free your passion".
Ponadto w miejsce dwóch odrębnych stron internetowych dla Vody Naturalnej i Vody Collagen powstał jeden zintegrowany serwis vodanaturalna.pl o nowym wyglądzie i architekturze, prezentujący wszystkie marki należące do firmy. Został on wzbogacony o zakładkę "Biuro prasowe" oraz stronę z fotorelacjami z wydarzeń i imprez z udziałem producenta.
Nowa strategia wizerunkowa firmy Voda Naturalna powstała we współpracy z agencją ABC 4 Brands.
Sesje wizerunkowe dla każdej Vody odbyły się w styczniu i lutym br. Poniżej można obejrzeć materiały making of.
Dołącz do dyskusji: Voda Naturalna z nową identyfikacją wizualną (wideo)