Voice House z drugim sezonem Departamentu Kobiet
Voice House - część agencji contentowej Kuźniar Media - wyprodukuje drugi sezon videocastu Departament Kobiet. Premiera nowego sezonu została zaplanowana na 24 października.
Departament Kobiet to projekt, który przyciągnął uwagę dzięki odważnym i niewygodnym tematom. Twórczynie videocastu tworzą przestrzeń do rozmów, które dotykają spraw bliskich każdej kobiecie – od równouprawnienia i zdrowia, po karierę i rozwój osobisty.
- Jesteśmy dumni, że możemy wspierać tak inspirujący projekt, jak Departament Kobiet. Nasze doświadczenie w produkcji treści audio premium i pasja do budowania wartościowych rozmów sprawiają, że wspólnie z Departamentem Kobiet podnosimy jakość w dialogu na tematy istotne dla odbiorców – mówi Aneta Sawicka, kierowniczka produkcji w Kuźniar Media.
Pierwszy sezon podcastu liczył 10 odcinków, w których pojawiły się znane z ekranu ekspertki, dziennikarki i aktorki. Poruszane były tematy bliskie sercu każdej Polki, niezależnie od wieku, statusu czy miejsca zamieszkania. Nowy sezon, produkowany przez Voice House to 10 odcinków, w których autorki i zaproszone do studia gościnie i goście rozmawiają o takich tematach, jak stawianie granic, rola kobiet w polityce czy różnorodność w pracy. W nowych odcinkach zobaczymy m.in. Dorotę Warakomską, Ewę Kasprzyk czy Patrycję Piekutowską.
- Wierzymy, że rozmowa ma siłę zmieniać rzeczywistość, dlatego powstanie nowego sezonu jest dla nas niezwykle ważne. Dzięki współpracy z Voice House mamy pewność, że każda nasza historia wybrzmi jeszcze mocniej i dotrze do jeszcze szerszego grona słuchaczy – mówią twórczynie Departamentu Kobiet Joanna Burnos, Renata Gabryjelska i Kamila Zawistowska.
Voice House to studio należące do Kuźniar Media, agencji contentowej, założonej przez Jarosława Kuźniara.
Dołącz do dyskusji: Voice House z drugim sezonem Departamentu Kobiet