Volkswagen Samochody Dostawcze w gronie klientów Artegence
Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Współpraca obejmuje szeroki zakres prac, w tym między innymi opracowanie strategii komunikacji marketingowej, działania ATL/BTL, digital marketing i zarządzanie stronami internetowymi marki.
Artegence jest odpowiedzialna za opracowanie strategii i kreację kampanii reklamowych, w tym przygotowywanie materiałów do telewizji, radia, punktów sprzedaży (POS) oraz mediów cyfrowych. Agencja zajmie się także projektowaniem i optymalizacją ścieżek customer journey, zarządzaniem stronami internetowymi oraz wsparciem stacji dealerskich w realizacji lokalnych działań marketingowych.
Agencja będzie również odpowiedzialna za obsługę stron i aplikacji online marki, takich jak brand portal, landing pages, konfigurator i lead management. W ramach tego zadania będzie się także zajmować aktualizacją treści, analizą danych, rozwojem i optymalizacją tych elementów. Jednocześnie zadba o obszary user experience i marketing automation.
- Wybór Artegence w procesie przetargowym wynika z ich mocnych kompetencji w obszarze digital, innowacyjnych pomysłów i szerokiego doświadczenia, które idealnie wpisują się w potrzeby marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Wierzymy, że wspólnie osiągniemy znakomite rezultaty – komentuje Magda Piekarczyk-Olszak, kierownik komunikacji marketingowej i PR Volkswagen Samochody Dostawcze.
Za współpracę z marką Volkswagen Samochody Dostawcze odpowiadają: Katarzyna Kaczanowska, group account director oraz Michał Wolski, account director, Łukasz Worobiej, head of strategy oraz Piotr Kacprzak, creative group head.
Dołącz do dyskusji: Volkswagen Samochody Dostawcze w gronie klientów Artegence