Volvo ma nowe logo
Marka motoryzacyjna Volvo wprowadziła zmiany do swojego logotypu.
Logotyp w odświeżonej wersji pojawił się na kanałach społecznościowych polskiego oddziału Volvo. Poprzednim znakiem marka posługiwała się od 2014 roku.
W nowszej wersji usunięto niebieską belkę, na której widniała nazwa marki. Ponadto nieco pomniejszono nazwę brandu w okręgu. Sam okrąg jest chudszy i wyraźnie odcięty w miejscu, w którym umieszczona jest skośna strzałka.
Po lewej stronie nowy logotyp Volvo, po prawej poprzednia wersja
W czerwcu Volvo było czwartą najchętniej kupowaną marką aut premium w Polsce - wynika z raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar.
Nie tylko Volvo
Volvo to kolejna marka motoryzacyjna, która zamieniła identyfikację wizualną w ostatnim czasie. Na podobny krok zdecydowały się już takie brandy jak BMW, KIA, General Motors czy Opel.
Nową identyfikację wizualną w ostatnich miesiącach pokazali też inni gracze z rynku motoryzacyjnego - Toyota i Nissan.
W 2019 roku, w związku ze strategią firmy zakładającą rozwój w zakresie elektromobilności i cyfryzacji, identyfikację wizualną odświeżył Volkswagen.
Dołącz do dyskusji: Volvo ma nowe logo