SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VUMag.pl zyskał pół mln użytkowników. Kafeteria i Wizaz liderami serwisów kobiecych

Uruchomiony przez Grupę Onet pod koniec ub.r. VUMag.pl odwiedziło w styczniu 495 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,6 mln odsłon. Witrynie dużo jeszcze brakuje do zasięgów czołowych serwisów dla kobiet, ale wyprzedziła już strony takie jak Milionkobiet.pl i Stylio.pl.

VUMag.pl, pozycjonowany jako serwis premium dla kobiet, zanotował w styczniu dokładnie 494,9 tys. real users, 2,5 mln odsłon na urządzeniach stacjonarnych i 116 tys. odsłon mobilnych - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Przeciętny użytkownik (czy raczej użytkowniczka) spędził na stronie  7 minut i 17 sekund.

Przedstawiciele Grupy Onet deklarują zadowolenie z tych wyników i deklarują, że w kolejnych miesiącach będą one lepsze. - Udało nam się znaleźć grono wiernych i powracających do serwisu użytkowników - mówi Wirtualnemedia.pl Barbara Żbik, rzeczniczka portalu. VUMag.pl był do tej pory promowany głównie na innych stronach Grupy Onet. Planowana jest też jego kampania reklamowa w mediach zewnętrznych.

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2013 roku

VUMag.pl już w pierwszym miesiącu zanotował o dużo większą odwiedzalność niż działające od kilku lat Milionkobiet.pl (Marquard Media) i Stylio.pl (G+J Polska). Natomiast Lula.pl i Wysokieobcasy.pl (obie strony należą do Grupy Gazeta.pl), Stylistka.pl (Grupa Innovaweb), Iwoman.pl (Grupa Money.pl), Zeberka.pl (Marquard Media), Kobieta.pl (G+J Polska) i Snobka.pl (Grupa o2) miały mniej użytkowników od VUMag.pl, ale więcej odsłon, a także - oprócz Stylistka.pl i Iwoman.pl - przyciągały internautów na dłużej.

Zdecydowanie najpopularniejszymi serwisami lifestyle’owymi dla kobiet są Kafeteria.pl (Grupa o2) i Wizaz.pl (Edipresse Polska). Kolejne miejsca - z ponad milionem użytkownikiem i kilkunastoma mln odsłon w styczniu br. - zajmują Ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska), Polki.pl (Edipresse Polska) i Styl.pl (Grupa Interia.pl). VUMag.pl wyprzedają jeszcze pod względem zasięgu Papilot.pl (G7 Media) i Styl.fm (Digital Avenue).

>>> TOP100 serwisów w Polsce: kto stracił, a kto zyskał

W poniższym zestawieniu nie uwzględniliśmy kobiecych serwisów/działów portali horyzontalnych, tylko strony działające w osobnych domenach.

Czołowe serwisy lifestyle'owe dla kobiet w styczniu 2013 (Megapanel PBI/Gemius)
serwis real users odsłony czas na RU odsłony mobilne zasięg
kafeteria.pl 2 985 574 29 858 800 0:15:25 3 446 500 15,43%
wizaz.pl 2 430 080 43 583 515 0:24:47 2 535 975 12,56%
ofeminin.pl 1 194 177 11 821 140 0:04:56 792 131 6,17%
polki.pl 1 163 367 11 891 565 0:06:40 762 566 6,01%
styl.pl 1 135 187 17 952 667 0:15:39 604 409 5,87%
papilot.pl 713 213 17 722 794 0:16:04 961 074 3,69%
styl.fm 625 576 13 157 937 0:08:27 313 146 3,23%
vumag.pl 494 898 2 499 235 0:07:17 116 008 2,56%
lula.pl 456 295 7 376 195 0:12:45 424 557 2,36%
stylistka.pl 387 330 5 910 971 0:05:48 226 499 2,00%
wysokieobcasy.pl 374 026 3 583 049 0:13:35 178 300 1,93%
iwoman.pl 368 602 3 000 482 0:04:52 183 438 1,90%
zeberka.pl 365 688 5 758 281 0:12:07 293 902 1,89%
kobieta.pl 297 335 2 667 492 0:05:32 178 683 1,54%
snobka 259 013 5 974 553 0:17:04 326 447 1,34%
stylio.pl 177 211 2 311 433 0:06:49 71 902 0,92%
milionkobiet.pl 149 253 1 317 876 0:04:15 47 206 0,77%

 

 


 

Dołącz do dyskusji: VUMag.pl zyskał pół mln użytkowników. Kafeteria i Wizaz liderami serwisów kobiecych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
VUMag.pl jest niezły. I darmo! Ciekawe, czy te pisemka dla kobiet, za które niektórzy życzą sobie, aby płacić 10, a nawet 12 zł porawią jakość kontentu, czy ciągle będą bazować na półdrmowej pracy studentów dziennikarstwa. I płakać, że reklam nie ma, bo nie ma sprzedaży, bo nikt tego nie kupuje.
0 0
odpowiedź