W Galerii Młociny otwarto nowy koncept sklepu RTV Euro AGD
Sieć RTV Euro AGD otworzyła w warszawskiej Galerii Młociny pierwszy, w którym zastosowano nową aranżację przestrzeni i sposób komunikacji z klientem.
Doradcy Euro w Galerii Młociny mają do dyspozycji tablety, by w każdym miejscu sklepu móc wspólnie z klientem wybrać najwłaściwszy produkt.
Dodatkowo będą dysponować bezprzewodowym systemem łączności, podnoszącym poziom obsługi klienta.
- Zależało nam na stworzeniu miejsca, które będzie się różnić od innych sklepów z elektroniką, w którym najnowocześniejsze produkty technologiczne będą miały odpowiednią oprawę. Postawiliśmy zatem na klarowne, czyste wnętrze i surową, loftową stylistykę - komentuje Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV Euro AGD.
Specjalne ekrany i strefa dla graczy
W nowo otwartym sklepie wydzielono strefę obsługi klienta, w której można opłacić zamówienia online i odebrać towar. Ponadto wprowadzono ekrany digital signage do prezentacji nowości produktowych. W punkcie w Galerii Młociny meble są niższe, alejki między poszczególnymi ekspozytorami szersze, podział na grupy produktowe – bardziej intuicyjny.
W salonie znalazła się oddzielna ekspozycja foteli dla graczy, konsol oraz akcesoriów VR.
Salon w Galerii Młociny to 279. sklep stacjonarny RTV Euro AGD.
Dołącz do dyskusji: W Galerii Młociny otwarto nowy koncept sklepu RTV Euro AGD
tak jak w większości sklepów nie dla idiotów ... od tego jest obsługa
jak teoretycznie by Ciebie prąd popieścił to sieć do zamknięcia