W maju kolor ma znaczenie
Xerox Polska rozpocznie w maju intensywną dwutorową kampanię reklamową wspierającą produkty - Xerox Phaser 6180 oraz Xerox WorkCentre 7132. Głównym komunikatem kampanii jest kolor w biznesie.
Dwa przekazy “kolorowej” kampanii skierowane są do różnych odbiorców biznesowych.
Komunikacji związanej z kolorową drukarką laserową towarzyszy hasło “Kolor ma znaczenie”. Celem kampanii jest zachęcenie właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw do częstszego wykorzystywania drukarek kolorowych w biurach oraz przekonanie ich, że druk w kolorze pomaga skutecznie wyróżnić się w biznesie.
Z kolei hasłem przewodnim kampanii skierowanej do szefów działów IT oraz osób odpowiadających za zakup sprzętu w dużych korporacjach jest “Zysk w kolorze”. Idea kreatywna opiera się na pokazaniu wymiernych korzyści płynących z wyboru Xerox WorkCentre 7132 – drukarko-kopiarki z opcją skanera i faksu oraz możliwością druku w kolorze. Kampania ma na celu przekonanie adresatów, iż druk w kolorze staje się standardem i wcale nie musi być drogi.
Kampania reklamowa obejmuje takie media, jak: outdoor, siatki wielkoformatowe w Warszawie, reklamę na tyłach autobusów w Krakowie i Katowicach, radio oraz internet na stronach xerox.pl. Realizowana będzie przez miesiąc. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.
Osoby odpowiedzialne za projekt ze strony agencji Young & Rubicam Brands:
Paweł Niziński – Dyrektor Kreatywny
Michał Imbierowicz, Ola Kosik, Maciej Twardowski – Team Kreatywny
Ola Piszczorowicz – Group Account Director
Anna Sobstel – Account Manager
Osoby odpowiedzialne za projekt ze strony domu mediowego Mediaedge:cia:
Aneta Rajca – Media Manager
Przemysław Domański – Media Buyer.
Dołącz do dyskusji: W maju kolor ma znaczenie