W Polsce "karty rozdaje" Eurolines i EL2
Agencja Marketingu Mobilnego EL2 w ramach dalszej współpracy z Eurolines Polska, przygotowała konkurs SMS-owy
Zabawa rozpocznie się 1 kwietnia 2005 r. i potrwa do końca miesiąca br.
Konkurs ma na celu promocję programu "Karta Stałego Klienta Eurolines-Kumulacja zniżek" prowadzonego przez Eurolines Polska, związanie klienta z marką poprzez darmowe przekazanie kart stałego klienta osobom zainteresowanych promocją, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku europejskiego przewoźnika na rynku polskim. Ponadto dzięki zastosowaniu mobile marketingu istnieje możliwość precyzyjnego zmierzenia wyników kampanii prowadzonej na zewnętrznych nośnikach reklamowych.
Warunkiem udziału w konkursie jest wysłanie SMS-a aktywującego na numer 7216, o treści KARTA. Po zarejestrowaniu, każdy z uczestników otrzyma SMS powitalny zawierający potwierdzenie rejestracji, skrócone zasady konkursu oraz pytanie konkursowe. Pytanie będzie zawierało kilka odpowiedzi, z których tylko jedna będzie poprawna. Zwycięzcami zostaną osoby, które udzielą poprawnych odpowiedzi, w jak najkrótszym czasie. Każdego dnia 60 osób, zostanie nagrodzonych kartą stałego klienta Eurolines. Nagroda uprawnia do zniżki przy zakupie biletu na przejazdy międzynarodowe, rozpoczynające się w Polsce w ramach wybranych połączeń z oferty Eurolines Polska.
Konkursowi będzie towarzyszyć wsparcie reklamowe prowadzone, na citylightach na terenie całego kraju. Ponadto, dla wszystkich zainteresowanych zostanie uruchomiona strona internetowa, na której można znaleźć szczegółowe informacje na temat konkursu - www.ep.el2.pl.
"Kolejny raz przełamaliśmy stereotyp i zdecydowaliśmy się na możliwości jakie daje mobile marketing. Precyzja dotarcia do odbiorców naszych usług to tylko jeden z powodów naszej decyzji. EL2 to sprawdzony partner i cieszymy się z dalszej możliwości współpracy" - mówi Janusz Mazgaj, Prezes Zarządu Eurolines Polska Sp. z o.o.
"Kontynuacja współpracy z międzynarodowym przewoźnikiem to dla nas kolejny powód do dumy. Tym bardziej, że jako pierwsi przeprowadzamy konkursy w branży jak dotąd "nie odkrytej" przez marketing mobilny. Sprawdziliśmy się nie tylko jako partner, ale także jako specjalista od mobilnych rozwiązań" - uzasadnia Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu Agencji Marketingu Mobilnego EL2.
Dołącz do dyskusji: W Polsce "karty rozdaje" Eurolines i EL2