W reklamie marki Domestos po raz pierwszy kobiecy głos
Pod hasłem „Domestos. Nie do zatrzymania” ruszyła regionalna kampania promująca nowe kostki toaletowe Domestos Aroma Lux (Unilever Polska). Całościowy koncept dla marki przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Po raz pierwszy w spotach wykorzystano kobiecy głos.
MullenLowe Warsaw, wcześniej realizowała adaptacje dla marki Domestos, tym razem zaproponowała pomysł kreatywny, którego skuteczność została wysoko oceniona w testach efektywności, które dla firmy Unilever przeprowadził Kantar.
Oprócz Polski propozycja agencji została zaadaptowana także w kampaniach prowadzonych w Czechach i na Słowacji. Podkreślając skuteczność produktu, kampania informuje, że Domestos Aroma Lux zawiera aromatyczne olejki (m.in. białe róże, drzewo herbaciane), a ich zapach utrzymuje się w łazience także pomiędzy spłukaniami, wypełniając pomieszczenie świeżością.
Lektorka w spocie Domestosa
W przeciwieństwie do poprzednich kampanii marki Domestos w reklamie kostek Aroma Lux po raz pierwszy został użyty kobiecy głos.
15-sekundowy spot będzie emitowany w komercyjnych stacjach, m.in. TVN.
Media zaplanował i zakupił Mindshare.
Dołącz do dyskusji: W reklamie marki Domestos po raz pierwszy kobiecy głos
PRowiec płakał jak wysyłał