W sezonie świątecznym więcej zakupów przez internet
33 procent amerykańskich klientów zamierza w tegorocznym sezonieświątecznym zrobić więcej zakupów w sieci niż przed rokiem.
21 procent Amerykanów planuje więcej zakupów zrobić wtradycyjnych sklepach, a 46 procent nie zamierza pod tym względemniczego zmieniać w porównaniu z zeszłym rokiem - informuje serwisMarketing Charts, powołując się na badanie przeprowadzone przezfirmę Vizu na zlecenie serwisu buySAFE.
Przy dokonywaniu zakupów w sieci, dla 48,1 procenta respondentównajważniejszym czynnikiem jest uznana marka sprzedawcy, polegającana pewności, że otrzyma się towar, za który się zapłaciło. 37,5procenta wskazało tutaj na cenę danego produktu, 8,7 procenta nałatwość dokonywania transakcji, a 5,8 procenta na szeroki wybór wsieci.
Z badania wynika również, że 73 procent amerykańskich klientówrobiłoby jeszcze więcej zakupów przez internet, gdyby zaoferowanoim niższe koszty wysyłki.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: W sezonie świątecznym więcej zakupów przez internet