SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„W Sieci Historii” liderem pism historycznych. „Newsweek Historia” na trzecim miejscu

W listopadzie 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród magazynów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii”.

Sprzedaż ogółem popularnonaukowego miesięcznika „Świat Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2014 roku wyniosła 99 187 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku była ona niższa o 3,99 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą pozycję zajął wydawany przez Grupę Burda miesięcznik „Focus”. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 28,03 proc. i wyniósł 61 671 egz.

Natomiast wśród miesięczników o tematyce historycznej na pozycji lidera uplasował się magazyn „W Sieci Historii” (Fratria), którego sprzedaż ogółem wyniosła 30 412 egz. Rok wcześniej nie był kontrolowany przez ZKDP.

Drugie miejsce zajął magazyn Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 27 553 egz., po spadku o 0,75 proc.

Zaś z pierwszej na trzecią pozycję spadł magazyn „Focus Historia” (Grupa Burda), którego wynik sprzedażowy w listopadzie ub.r. wyniósł 22 508 egz. (w dół o 21,11 proc.).

ZKDP

listopad

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Świat Wiedzy

162 981

99 187

99 187

170 011

103 313

103 313

Focus Poznać i Zrozumieć Świat

128 936

61 721

61 671

185 000

85 741

85 691

Wirtualnemedia.pl

W Sieci Historii

59 860

30 522

30 412

-

-

-

Newsweek Polska Historia

53 968

27 616

27 553

54 994

27 760

27 760

Focus Historia

45 030

22 508

22 508

63 330

28 531

28 531

W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem wśród pism popularnonaukowych i historycznych, wynoszącym 14,69 proc., pochwalić się mógł „Newsweek Historia”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Świat Wiedzy” - było to 15,88 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Świat Wiedzy

162 981

99 187

99 187

164 952

117 905

117 905

Focus Poznać i Zrozumieć Świat

128 936

61 721

61 671

120 790

62 285

62 235

Wirtualnemedia.pl

W Sieci Historii

59 860

30 522

30 412

59998

32579

32469

Newsweek Polska Historia

53 968

27 616

27 553

54 992

24 024

24 024

Focus Historia

45 030

22 508

22 508

47 000

26 489

26 489

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „W Sieci Historii” liderem pism historycznych. „Newsweek Historia” na trzecim miejscu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tryy
Jakość wygrywa
odpowiedź
User
stan
w sieci historii rzeczywiscie najlepszy magazyn historyczny na rynku, choc powinni troche popracowac nad formula jeszcze, tego czegos jeszcze brakuje, moze mocniej machanizmy tworzenia historii pokazac? moze silniej wskazac petle historyczne?
odpowiedź