W TVN reklamy najdroższe przy „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”
W sierpniu w TVN reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty przy wieczornych „Faktach” i powtórkowych emisjach „Kuchennych rewolucji”. Stacja będzie też pokazywać premierowe odcinki serialu „Na Wspólnej” i programu „Uwaga”.
30-sekundowa reklama przy serwisie informacyjnym „Fakty” najwięcej kosztuje przy jego niedzielnym wydaniu - 27,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów). W dni powszednie trzeba zapłacić 26,4 tys. zł, a w soboty - 19,9 tys. zł.
Obecność reklamowa przy nadawanym zaraz po „Faktach” serwisie sportowym to wydatek rzędu 25,7 tys. zł w niedziele, 21,8 tys. zł w dni powszednie i 15,6 tys. zł w soboty. Niewiele mniej kosztują reklamy przy „Pogodzie” - 23,4 tys. zł w niedziele, 20,2 tys. zł od poniedziałku do piątku oraz 14,3 tys. zł w soboty.
Reklamodawcy, którzy pojawią się ze spotami przy premierowych odcinkach, „Na Wspólnej” wydadzą po 22,4 tys. zł, a ci zainteresowani obecnością przy programie „Uwaga” - od 16,2 tys. zł (w dni powszednie) do 21,5 tys. zł (w niedziele).
Do najdroższych reklam w sierpniowym cenniku TVN należą też te emitowane przy powtórkach programu „Kuchenne rewolucje” w czwartkowe wieczory. Spot przy nich kosztuje od 19,6 do 27,7 tys. zł.
W sierpniu TVN w ramach weekendowego pasma „Dzień dobry wakacje” kontynuuje „Projekt Plaża” . Reklamy przy nim kosztują od 5,2 do 9,1 tys. zł.
30 sierpnia stacja będzie transmitować mecz piłkarski redakcji TVN i TVP. Ceny reklam przy tej transmisji wynoszą od 7,7 do 14,6 tys. zł.
W zeszłym tygodniu swoją ofertę reklamową na sierpień przedstawiła Telewizja Polska (zobacz szczegóły).
W czerwcu br. cennikowe wpływy reklamowe TVN wyniosły 217,4 mln zł, o 9 proc. więcej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: W TVN reklamy najdroższe przy „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”