SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hasło „Mus je schrupać... zanim znikną!" promuje wafle Familijne

Na początku maja pod hasłem „Mus je schrupać... zanim znikną!" marka Familijne (Colian) startuje z nową platformą komunikacyjną, która będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Za działania odpowiada Opus B i Initiative.

Motywem przewodnim nowych spotów reklamowych jest rodzinne poszukiwanie ulubionych wafelków, które „zniknęły” w tajemniczych okolicznościach. Emisje w telewizji zaplanowano od maja do końca sierpnia.

Kompleksowe działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej zaplanowano także na platformach VOD i w mediach społecznościowych. W czerwcu do aktywności dołączy niestandardowa kampania outdoorowa.

- W nowej komunikacji stawiamy na połączenie świata fabularnego z animacją, dynamiczny i humorystyczny przekaz oraz rymowaną narrację, która dodaje marce swieżości i idealnie trafia w oczekiwania młodszej grupy konsumentów - mówi Ewelina Haraburda, senior brand manager marki Familijne.

Strategię i kreację nowej platformy przygotowała agencja Opus B. Za zakup mediów odpowiada Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Hasło „Mus je schrupać... zanim znikną!" promuje wafle Familijne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl