Hasło „Mus je schrupać... zanim znikną!" promuje wafle Familijne
Na początku maja pod hasłem „Mus je schrupać... zanim znikną!" marka Familijne (Colian) startuje z nową platformą komunikacyjną, która będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Za działania odpowiada Opus B i Initiative.
Motywem przewodnim nowych spotów reklamowych jest rodzinne poszukiwanie ulubionych wafelków, które „zniknęły” w tajemniczych okolicznościach. Emisje w telewizji zaplanowano od maja do końca sierpnia.
Kompleksowe działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej zaplanowano także na platformach VOD i w mediach społecznościowych. W czerwcu do aktywności dołączy niestandardowa kampania outdoorowa.
- W nowej komunikacji stawiamy na połączenie świata fabularnego z animacją, dynamiczny i humorystyczny przekaz oraz rymowaną narrację, która dodaje marce swieżości i idealnie trafia w oczekiwania młodszej grupy konsumentów - mówi Ewelina Haraburda, senior brand manager marki Familijne.
Strategię i kreację nowej platformy przygotowała agencja Opus B. Za zakup mediów odpowiada Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Hasło „Mus je schrupać... zanim znikną!" promuje wafle Familijne