Wakacje Marzeń z Carslbergiem
Ruszyła letnia kampania Carlsberga, która szykuje spore zamieszanie w sezonie letnim
Nowy spot wizerunkowy "Holidays" to prawdziwa esencja tego, do czego Carlsberg przyzwyczaja nas od kilku lat. Tym razem jesteśmy w samym środku świetnej zabawy. Wśród przyjaciół, w klimacie wakacji, które zapowiadają się odlotowo i są tuż tuż. Zwłaszcza, kiedy czekają wspólne letnie szaleństwa i przygody, nieograniczone nawet wyobraźnią "Holidays" to kwintesencja czerpania z życia tego co najlepsze, w otoczeniu grupy przyjaciół. Trzydzieści sekund wypełnionych perspektywą prawdopodobnie najlepszej zabawy! - mówi Mikołaj Ciaś - Brand Manager marki Carlsberg.
Film doskonale nawiązuje do klimatu trwającego programu lojalnościowego Carlsberga - możliwości wygrania wspólnej wakacyjnej przygody z Carlsbergiem.
Wizerunkowy spot "Holidays" przygotowała agencja Saatchi & Saatchi UK, adaptacją zajęła się Saatchi & Saatchi Polska, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media.
Spot wizerunkowy "Holidays" wyświetlany jest w większości stacji telewizyjnych w Polsce oraz pojawi się na wybranych ekranach kinowych.
Dołącz do dyskusji: Wakacje Marzeń z Carslbergiem