Wakacje.pl chcą rosnąć przez franczyzę. Dają lepsze warunki
Spółka Wakacje.pl, należąca do Wirtualna Polska Holding, zamierza rozbudować sieć swoich salonów stacjonarnych. Wprowadza właśnie atrakcyjniejsze warunki współpracy dla franczyzobiorców.
- Każdy, kto jest związany z turystyką i chciałby poprowadzić własne biuro agencyjne pod marką Wakacje.pl, może skorzystać z obniżonej stawki opłaty za przystąpienie do naszej sieci. Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie, ale kwota dofinansowania zaczyna się od około 30 proc. standardowej stawki, dochodząc do nawet 60 proc. - opisuje Małgorzata Pruszkowska, menedżer regionalny w Wakacje.pl.
Taka oferta jest skierowana do osób z doświadczeniem w branży turystycznej. - Współpraca z Wakacje.pl to po pierwsze korzystanie z siły marki, która jest dziś jedną z najlepiej rozpoznawalnych na polskim rynku, po drugie ogromne wsparcie na etapie uruchamiania biura, a potem w codziennej pracy. To też dostęp do szerokiej półki produktowej obejmującej ofertę kilkudziesięciu biur podróży, w tym produkt tworzony dla firmy na wyłączność - wylicza Wioletta Zarzycka, dyrektor sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.
Sieć franczyzowa firmy liczy już ponad 300 salonów. Działają one zarówno w dużych, jak też średnich i małych miastach. - W dalszym ciągu widzimy potencjał rozwoju i stale pozyskujemy nowych partnerów, którzy chcą rozwijać własny biznes przy profesjonalnym wsparciu firmy z bardzo rozpoznawalną marką turystyczną w Polsce - deklaruje Krzysztof Zych, wiceprezes ds. sprzedaży w Wakacje.pl.
CZYTAJ TEŻ: Wirtualna Polska z optymizmem reklamowym
Cała Wirtualna Polska Holding, do której Wakacje.pl należą od 2015 roku, w trzecim kwartale ub.r. przy wzroście przychodów o prawie 50 proc. do 405,29 mln zł zwiększyła zysk netto z 50,76 do 71,7 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Wakacje.pl chcą rosnąć przez franczyzę. Dają lepsze warunki