SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,63 mln widzów „Wakacyjnej trasy Dwójki”. TVP2 liderem rynku

Koncerty w ramach „Wakacyjnej trasy Dwójki” podczas tegorocznych wakacji oglądało średnio 1,63 mln osób. TVP2 w czasie emisji widowiska była liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów i wiceliderem w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 7,49 mln zł.

„Wakacyjną trasę Dwójki” na antenie TVP2 oglądać można w niedzielne wieczory (z reguły od godz. 20.30; finałowe koncerty pokazane zostały w niedzielnym paśmie), w okresie od 23 czerwca do 31 sierpnia 2019 roku. Średnia widownia transmisji wszystkich koncertów wyniosła 1,63 mln osób, co przełożyło się na 13,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,67 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 2,30 mln oglądających, zgromadziła pierwsza część koncertu z 7 lipca.

TVP2 w czasie nadawania „Wakacyjnej trasy Dwójki” była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 9,44 proc. Trzecia była TVP1 (9 proc.), a czwarty - TVN (6,22 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była liderem, ale w grupie 16-49 lat stacja zajęła drugą lokatę.

Wpływy reklamowe TVP2 wokół transmisji „Wakacyjnej trasy Dwójki” wyniosły 7,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Serii letnich, plenerowych koncertów transmitowanych przez telewizyjną Dwójkę tym razem przyświecało hasło „Lato, muzyka, zabawa”. Tym razem imprezy odbywały się w dziesięciu polskich miastach.

Podczas koncertów wystąpiła plejada muzycznych gwiazd z Polski i z zagranicy, m.in. Cleo, Margaret, Komodo, Sound’n’Grace, Filatov&Karas, Red Lips, Andrzej Piaseczny, Mesajah, Gromee, Afromental, Michał Szpak, zespół Shanguy, Marcin Sójka, Piotr Cugowski, Roksana Węgiel i Sarsa. Imprezy poprowadzą: Izabella Krzan, Ida Nowakowska, Tomasz Kammel i Rafał Brzozowski.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,63 mln widzów „Wakacyjnej trasy Dwójki”. TVP2 liderem rynku

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sebek
Widzowie przestali oglądać piosenki playbacku MP3 YouTube nie lubią oglądać TVP muzyka
odpowiedź
User
Marek T.
Artykuł z błędami Panie Kurdupski. Proszę na spokojnie przeczytać i poprawić.
odpowiedź
User
xxx
Miałem rację pisząc przed wakacjami, że Dwójka będzie liderem.
odpowiedź